Kallt här i norr

Frost i gräset och minusgrader. Jag kan inte direkt säga att jag längtar efter att cykla till skolan. Jag kommer frysa ihjäl. Har ju nästan skakat sönder när det varit 5 plus, så ja, detta kommer bli spännande. Mössa, vantar och halsduk flyger på i alla fall, men tror inte det kommer hjälpa så mycket när man har en tunn vårjacka. Kanske dags att införskaffa sig en höstjacka?

Halvtråkigt med idol igår måste jag säga. Dock bra att Erik gick vidare för han är ju så grymt bra! Tycker det var synd att Carl inte gick vidare, men förstod ju att han inte skulle göra det efter sitt framträdande igår. Verkligen fel låtval. Jag får hålla tummarna för att juryn vill se honom i fortsättningen så han får fortsätta.

Idag då.. skolan står på schemat. Först har vi en föresläsning om FaR - Fysisk aktivitet på recept och sedan är det programinformation inför nästa termin och det kan ju vara bra att gå på.

Föresten, var det någon som såg dokumentären på 3:an igår? 45 stone virgin hette den. Både jag och Anders blev så grymt imponerade av killen det handlade om. Han vägde innan 285 kg och sedan gick han ner massor, helt utan någon sorts operation. Han måste ju vara en så grymt bra förebild för massor med människor som tror att det inte är möjligt att gå ner i vikt. Har man bara viljan så kan man klara det mesta!

Nä nu har jag lite att fixa innan det bär ut i kylan och till skolan. Ha det gött, tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback