Jobb i ny butik!

Idag stod grupparbete på schemat och det var ju som sagt spännande, som jag skrev förut. Gick väl sisådär. Viss irritation blev det självklart, men man kan ju inte direkt förvänta sig så mycket annat. Tycker dock att det är så tråkigt att vissa inte har så mycket respekt. Är man i en grupp och ska arbeta tillsammans, då är respekten för alla oerhört viktigt. Jaja, nog om detta!

Under grupparbetet så ringde de från Coop Nära i Hagaström och undrade om jag kunde komma in och jobba några timmar. De hade fått mitt nummer från Konsum Eken, så det var ju lite kul faktiskt. Det blev i alla fall en aning stressigt efter grupparbetet. For hem för att lämna datorn och slänga i mig lite fil. Därefter cyklade jag ner till stan och tog bussen där till Hagaström. Sen blev det jobba i några timmar. Lite småkul faktiskt. Supertrevlig personal var det :) De frågade om de fick ringa mig nå mer, så får se om dom gör det. Inte helt dumt med lite pengar då och då.

Nu ska jag skriva klart en uppgift,
sen lite tv innan man ska sova..

Natti natti hörrnini!

Kommentarer
Postat av: Körsbär

Sov så gott :) hihi okej jag kommer väl o lägger mig då :P

2009-10-05 @ 22:18:35
Postat av: Elin

Gjorde jag något? :O:S


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback