Inge finväder idag inte

Nu spöregnar det, men det gör inte så mycket. Det sprakar så mysigt ifrån braskaminen och det är alldeles varmt i rummet.

Jag och Carro hade planer för bio, men jag känner inte direkt för att bege mig in mot stan nu, dessutom så fanns det inte direkt nå bra som gick nu. Tror vi tar och köper lite gott och ser någon film hemma istället. Inte helt dumt det heller. Jag är i alla fall nöjd så länge jag får träffa Carro. Var alldeles för länge sen nu så.

Just nu gluttar jag på den galna professorn,
eller vad den nu heter. Väntar på att Carro ätit klart så vi kan träffas.

Nä, nu räcker det för mig. Ha det gött, byee!

Kommentarer
Postat av: Anonym

galning bloggar du här hos oss också

2009-10-03 @ 22:17:41

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback