Idag är det skit

Åkt på världens förkylning så idag är det allt annat än bra. Det gör apont att svälja, näsan och ögonen rinner hela tiden och man är tokdöd i hela kroppen så man orkar ingenting. Men heldag i skolan har det blivit i alla fall. Först föreläsning och sedan grupparbete. Vi kom väl en liten bit på vägen med arbetet, men det går på tok för segt framåt. Hoppas jag och Erika kan få lite gjort imorgon så vi kan bli klara med åtminstone en uppgift.

Vad blir det till middag idag då? Svängde förbi Konsum på väg hem ifrån skolan och skulle handla till middagen och när jag precis ställt mig i kön till kassan så kommer jag på att plånboken ligger hemma i min andra jacka. Himla glad man blev då. Var bara till att lägga tillbaka alla varor och bege sig hemåt.. utan mat..! Har inte orkat kolla om det finns något att äta hemma, men känns lite tveksamt att det gör det. Hoppas på att jag kan hitta något i frysen. Håll tummarna för det ni!

Ska koka mig en till kopp te nu och sedan glo ett avsnitt av One tree hill.

Byee!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lilla gumman krya på dig

krmais mammis

2009-10-06 @ 19:12:43
Postat av: Elin

Sv. Okej, tänkte bara om det var något annat. Men idag blev det väldigt oseriöst. Det räcker nog med en dator nästa gång men men... :p

Postat av: Elin

Sv. Jo jag tycker verkligen inte det är roligt! Det skulle ju gå fortare om alla hjälpte till!

2009-10-07 @ 09:53:42
URL: http://elinolssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback