Har aldrig någon fantasi för att komma på en bra rubrik.. Så idag får den se ut såhär. Fint va!?

Idag har jag varit i skolan, först grupparbete och sedan redovisning. Skönt att ha det avklarat. Efter plugget följde jag med Elin hem och fick se hennes lägenhet. Riktigt fin måste jag säga :) Vi tog sedan en promenad med hennes hund och därefter gick vi och tränade.

Nu står lasagnen i ugnen och ja, det ska bli intressant och se om den är nå god. Känns lite tveksamt. Vet inte direkt varför, men men, vi får väl se.

Ikväll händer nog inte så mycket.
South Land kl 22 är inplanerat i alla fall. Wiho, bra serie! Har länge längtat efter en bra polisserie. Var förut tokig i Third Watch och blev tokledsen när den lades ner. Men kan njuta av South Land nu. Den kan såklart inte slå Third Watch, men bra är den.

Nu ska jag beställa kurslitteratur till nästa kurs. Alltid lika kul. Denna gång blir jag 1157 kronor fattigare. Jag jublar och skuttar runt. Ohh!

Nee, väldigt tråk tråk tråk.. tjohej!

Kommentarer
Postat av: Elin

Woho :D Vi som varit så duktiga och tränat den här veckan :)

Hoppas den blev god lasagnen :)

Förhoppningsvis har du nytta av böckerna senare i utbildningen också. På uppsatser och så :)


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback