God morgon världen!

Uppe med tuppen för att tvätta. Ruggigt kul måste jag säga, verkligen.. blaha blaha!
Ska väl ta tag i städandet när jag ändå håller på, sen måste plugg göras också.

Sen runt ett idag kommer min kära far hit på fika :)
Han ska först på nå möte med kommunen här, sen kommer han hit, wihoo :D

Igårkväll var jag och Erika ute och gick uppe i Hemlingby. Mysigt att vissa spår är upplysta så man kan gå där även när det är mörkt. Tog oss även uppför skidbacken där och det var jobbigt kan jag lova. Höll på att dö halvvägs.
Yes, men riktigt mysig promenad med bästa Erika :)

Nu ska jag koka mig en kopp te
för att förhoppningsvis vakna till lite i alla fall, sedan kallar städandet. Ha det gött va!? tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback