FREEEEDAAAAAAAAAG

Äntligen fredag och denna fredag känns hundra gånger skönare än många andra fredagar eftersom man har NADA att plugga. Kursen tog slut idag och nästa börjar på måndag. Typ lovely att vara leeedig!

På förmiddagen var jag i skolan och vi hade tvärgruppsredovisning. Det gick fort och bra och man var väl ifrån skolan kvart över tio eller så. Drog då till stan med Elin, Sandra och Fia. Kollade runt på kläder, hittade en del faktiskt. Hjälpte sedan Elin att försöka hitta nå fint till ikväll och det tyckte jag verkligen att hon gjorde. Hon var så fin så :) Från topp till tå :) Inse det Elin!

Därefter cyklade jag hem och åt lunch, städade och nu sitter jag här. Ska ta tag i disken och sedan käka middag. Senare så kommer Elin, Sebastian, Fia, Sandra och Thim och då blir det partyyy partyyy! Förfest här hos mig och Anders, sedan bär det av till HeartBreak. Skoj skoj skoj :)

Förrrrresteeeen, jag grejade provet på testledarutbildningen. Wihooooo! Hade verkligen ställt mig in på att jag skulle få göra om det eftersom jag blandade ihop så mycket mot slutet. Oooh, ännu en anledning till att fira ikväll!

Ja, vad säger ni? Vi korkar upp nu va!?

TJOHEEJ!

Kommentarer
Postat av: Elin

hmm... få så... tyvärr så kan jag inte tycka det :(


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback