Finväder i huvudstaden

Nu befinner jag mig hemma i Stockholm och Anders är nere hos sin bror i Växjö. Ruggigt skönt att vara hemma, men något tråkigt att det inte är någon hemma just nu. Hade förhoppningar innan jag kom hit att mamma möjligvis slutade tidigt och/eller att pappa jobbade hemma, men icke då. Brorsan går länge i plugget idag också. Vilken tur jag har, verkligen. Aja, kanske kan få mer gjort med pluggandet då i och för sig.

Började i alla fall dagen med en lite joggingtur, men blev mer rask promenad än jogging. En förkylning visade sig så det blev lite för tungt att springa. Men det känns bra i alla fall att ha varit ute och rört på sig.

Hann aldrig se klart idol igår så kollade klart på det imorse. Satan vad grym Tove var!! Hon är verkligen en av mina favoriter och jag hoppas att hon kommer gå långt. Såg även det mest pinsamma jag sett i idol och jag tror många vet vad jag menar. Stackars Camilla. Hon trodde verkligen att det var hon som hade gått vidare. Fyfan vad hemskt att sedan förstå att så inte var fallet och inse att man gjort bort sig totalt. Näe, stackars henne, usch!

Nu blir det läsa av, hoho. Har flera rapporter att läsa igenom tills på måndag så det är nog bäst att jag slutar skriva och sätter igång att läsa.

Later!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den jobbigaste perioden i ens liv sägs ju vara tonåren,ellerhur?Man jämför sig med andra,man blir bara osäkrare och osäkrare på sig själv.Man börjar också skaffa nya kompisar,och glider ifrån dom gamla kompisarna.Killar och kärlek gör inte det hela bättre.Hur ska man göra för att få en killes uppmärksamhet,hur vet man att en kille gillar en osv..usch,det hela är så rörigt.Men jag skriver en blogg en allt det! Jag ger tips på hur ditt självförtroende och sjukkänsla kan stärkas när det gäller den svåra tonårs perioden.Jag skriver också om 100 andra saker som har med självförtroende att göra ,bla hur du kan stärka din kompis självförtroende .Jag tar också upp mobbning,anorexia,grupptryck osv.



Även om inte du känner dig som många andra tonåringar gör,så tycker jag verkligen att du ska kolla in denna blogg ändå eftersom att en sån hära blogg verkligen behövs bland dagens ungdomar .Jag själv är 15,så jag vet vad jag pratar om.



Kram från JUNO –
http://jjuno.blogg.se

2009-10-03 @ 15:47:27

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback