Annorlunda

Kändes väldigt skumt att Anders var hemma halva dagen idag. Han började jobba kl 14 :O Riktigt skum tid, men skönt att ha honom hemma så länge :)

Idag har det inte hänt speciellt mycket. Har försökt skriva klart sista uppgiften i den här kursen och den är väl i stort sett klar. Ska bara finslipa lite, men sen sååå.

Jag var nyss en sväng till DinSko
. Har letat ett tag nu efter ett par vinterskor och satt och tittade runt på nätet. Hittade ett par på DinSko:s hemsida så var tvungen att ta mig dit och testa dom. Snygga är dom, men är inte helt hundra på om dom är superdupersköna. Köpte dom i alla fall, så ska ta och testa med sockor i, hoho. Hittade även ett par fulsnygga vinterskor som var toksköna så dom köpte jag också. Hade tur att dom fulsnygga var på rea, wohoo!

Nu ska jag lägga i sista växeln och få klart sista uppgiften. TJOHEJ!

Kommentarer
Postat av: Papsi

köpa köpa köpa :-)

2009-10-29 @ 15:04:54
Postat av: Johanna

hihihi jaa :D men detta behövde jag, så det så :)


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback