När man har tråkigt..

FAKTA


Namn - Johanna
Födelsedag ? 7 nov
Hemstad ? Stockholm kommer alltid vara hemstaden även fast jag bor i Gävle nu
Ögonfärg ? Gråblå
Hårfärg ? Brun
Längd ? 1.61

Värsta ovanor ? Skalar mina fingrar, hoho
Svagheter ? Godis, skratt, kärlek
Rädslor ? Mörker, småkryp (och den feta spindeln som attackerade mig och Anders i drömmen inatt)
Det första du tänker på när du vaknar ? Måste jag gå upp redan?
Mest saknade minnet? ? Minnena med Carro


FAVORIT

Mat ? Nachos
Sport ? Dans
Glass ? Vanilj
Godis ? Saltlakrits, surisar & pez
Tuggummi ? None
Radiostation ? Rockklassiker

HAR DU NÅGONSIN


Varit kär ? Inte varit, utan är :)
Sovit utomhus ? I tält ja
Gråtit i skolan ? Nope
Gjort något dumt som du skrattar åt i dag ? Jadå
Sett en död människa ? Nej
Druckit alkohol ? Ja
Använt droger ? Drogen alkohol ja, men inget annat


ANTINGEN ELLER

Cider eller öl - Öl
Pepsi/cola ? Cola
Mc donalds/burger king ? Nada
Kärlek eller sex ? Kärlek
Gitarr/trummor - Gitarr
Adidas/nike - Adidas
Kinesiskt/mexikanskt ? Nada


VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN

Du nuddade ? Anders
Du kysste ? Anders
Du pratade med ? Anders
Du msnade med ? Elin
Du kramade ? Anders

SENAST DU

Skrattade ? I morse
Grät ? Minns ej
Filmen du såg ? Hmm. Kan ha varit Ice Age 3
Tuggade tuggummi ? Läääänge sen, 1år sen kanske?


Ja, otroligt roligt man kan ha!


Kommentarer
Postat av: mammi

fick vi lite roligare iallafall

2009-11-20 @ 16:12:09

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback