Min födelsedag

I lördags fyllde jag 21 år GAMMAL. Började dagen med att familjen och Anders kom in och sjöng för mig, så fint så. Fick presenter och sedan blev det födelsedagsfrukost, hihi. Mot kvällen sedan fick vi gäster och det var mycket trevligt.

PAUS

BRORSI RINGDE MITT I INLÄGGET OCH TALADE OM ATT HAN GREJAT KÖRKORET NU!! EHHH WIIHOOO JIPPPIIIYEEEEY GRATTIS SOM FAAAAAN :D:D:D MIN BRRROOOR ÄR GRRRRRYM!!!

PAUS SLUT


Fick många fina saker måste jag säga:

Bland annat ett våffeljärn av Anders + presentkort :)

Fina prydnader



Fick även ölglas av brorsi!
Pengar & presentkort!
Tomteprydnader, hihi!
och lite mer :)

och i skolan idag fick jag PEZ AV CAMILLA!!! :D (även fast hon tycker att jag är pez-beroende, bra där camilla ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback