Konsert + dansuppvisning + klar uppsats!

I lördags var vi på Hovet och såg Takida! De var helt grymt bra och publiken var grymma. Det var en sån underbar stämning inne på Hovet. Omkring 8000 personer och typ alla sjunger med och klappar händerna hela tiden. Rejält häftigt!

Spelade in lite när de sjöng Curly Sue. Grymt häftigt när hela publiken sjunger med. Sångaren blev helt tagen och stod bara och lyssnade.



Ja, bättre ord än häftigt, grymt och en fantastisk upplevelse finns det nog inte att förklara det med!

Igår stod dansupvisning på schemat. En lite annorlundare upplevelse än vad vi var vana med. Hade förväntat mig en stor scen och att alla dansare håller till bakom scenen, men så var det icke. Det är istället ett stort golv med bord och stolar runt om. På golvet där skulle vi alltså dansa, lite småskumt. Sedan så håller alla dansare till i publiken så alla ser oss innan vi går ut. Ännu en sak man inte var van vid. Sedan var det nästan 60 dansnummer, men vi hade tur ändå och var på plats 17, så behövde inte vänta så länge. En sak som gjorde mig smått irriterad var att vi endast fick dansa en gång på genrepet och man märkte att man verkligen skulle behövt åtminstone en gång till för ingången gick åt skogen. Aja, uppvisningen gick väl okej, men hade kunnat vara bättre :P

Idag skrev vi klart A-uppsatsen och det känns grymt skönt att slippa sitta med den mer. Den hade väl kunnat bli bättre, men jag tycker helt klart att den duger, hoho.

Nuuu är jag trött i skallen
så ska nog glutta lite tv och sedan soooooova! Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback