Insane kväll

Lika fort som helgen var här så är den över. Tråk det, men skönt att ha Anders hemma igen :) Vår lilla säng känns gigantisk när han inte är där och det gillar jag inte alls! Även fast det kan vara lite för trångt ibland, så vill jag hellre ha det så än att sova ensam :)

Ja, helgen då?
Lördagskvällen startade i alla fall väldigt bra
med middag hos mig och sedan blev det spelande, kortspel och spelet Med andra ord. Grymt roligt spel, måste införskaffa mig det, hoho. Därefter tog vi en taxi in till stan och hamnade på Interpool. Fanns inga lediga biljardbord så det var grymt tråkigt. Jag, Persson, Elin och Sebastian drog då vidare till Goya. Det var helt insane i kön till garderoben, ja ni hörde rätt, mer kaos har jag aldrig varit med om. Folk trängdes och tryckte sig framåt. Hallå, till garderoben? :P Sjukt! Fick tillslut in jackan och därefter blev det dansande av. Blev dock lite mycket dricka, speciellt för P. Fick ringa efter ambulans och på sjukan så avslutades kvällen. Hon behövde bara sova av sig ruset, så nu mår hon bra :)

Söndagen blev segare än segast och det var väl inte så konstigt kanske, höhö.

Nu måste jag läsa vetenskapliga artiklar (låter lika kul som det är, suck)

Får se om jag orkar slänga upp nå bilder från lördagen sen. Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback