Helg igen

Veckorna bara rusar fram och nu är det fredag och helg igen. Känner mig dock ensammast i världen denna helg eftersom Anders åker hem till Östersund efter jobbet. Kanske inte blir ensammast imorgon i alla fall för då blir det party med tjejorna. Blir middag och förfest hos mig och sedan utgång. Ska bli grymt skoj det :)

Idag blev det en sväng till stan med Elin och Erika. Hittade lite fina grejor och handlade även två julklappar. Najsigt värre det.

Nu ska jag ta och äta nå litet och sedan vid fem blir det träning. Oh, ska bli så skoj. Verkligen bästa passet då och man går därifrån glad. Finns väl inget mer perfekt sätt att börja helgen på!

Kommentarer
Postat av: moms

känner du dig lite ensam kråkan, älskar dig så mycket

2009-11-16 @ 12:07:58
Postat av: Johanna

hihi mjo lite ensam kände jag mig :P



älskar dig också :) <3


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback