Hejhejhallå!

Dagarna rusar fram som vanligt! Redan torsdag, insane! Veckan har än så länge inneburit skola med grupparbete. Det går väl i alla fall lite framåt med det, men seeegt går det. Så svårt att riktigt komma igång! Idag bestämde vi oss för att sitta hemma och läsa på ordentligt. Usch kommer verkligen spy på alla dessa engelska vetenskapliga artiklar, urk! Ska alldeles strax koka mig en kopp te och sätta igång med läsandet.

I tisdags var jag, Anders och Elin
till Läkerol och kollade på Brynäs - Modo. Alltid kul att komma iväg och göra någonting annat, men matchen var väl inte den roligaste, haha. Brynäs brynäs brynäs, vart var glöden? Modo var i alla fall bra, kanske berodde på Foppa det? ;) Hehe! Men det var häftigt att det var så mycket folk där och kollade, kanske inte fullsatt, men inte långt ifrån tyckte jag det verkade som.

Igår var jag och Elin på Core/Spin i 90 minuter. Väldigt skönt, men väldigt jobbigt, hehe! Och ikväll blir det dans. Ragga ragga ragga! Lika skoj varje gång och nu börjar det närma sig för uppvisning. 29e november på Estraden här i Gävle. Lite nostalgikänsla över det hela. Känner mig långt ifrån bra i dansen, men ska bli lite skoj att åter igen stå på scenen, hoho.

Imorgon blir det inflyttningsfest hos Elin och det ska bli skoj det :) Först blir det hos henne och sen drar vi antagligen till Heartbreak. Skoj skoj skoj!

Yepp, yepp, yepp, nu måste det läsas! Hoho


Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj de va länge sen vi stod på scenen! ;p

2009-11-19 @ 13:37:15
Postat av: Johanna

Haha vem Sandra skriver? :D

Postat av: Papsi

Man kanske skulle komma å titta :-)

2009-11-19 @ 15:12:09
Postat av: Papsi

Man kanske skulle kommma å titta :-)

2009-11-19 @ 15:13:24
Postat av: Johanna

Papsi: Hihi ja det får ni göra om ni vill :)

2009-11-19 @ 15:22:50
URL: http://rock0n.blogg.se/
Postat av: mam

papsi lite tjatig tycker jag

2009-11-19 @ 18:29:09
Postat av: Johanna

haha, han vill nog väldigt gärna komma o kolla på ragga ;D

2009-11-19 @ 18:51:04
URL: http://rock0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback