Dags för en uppdatering kanske.

I fredags var det inflyttningsfest hos Elin och det var riktigt skoj. Kikade idol och spelade Med andra ord. Grymt skoj! Senare så drog vi till heartbreak och dansade. Mycket trevlig kväll :)



I lördags blev det en lugn och skön dag. Anders och jag tog en långpromenad till Hemlingby och runt lite där. Mot kvällen blev det film, Paranormal Activity, fy fan säger jag bara. Gyrrrymt läskig film. Det var många månger jag bara ville stänga av den. Den var riktigt bra gjord alltså och det var läänge läänge sen jag såg en sån läskig film. Vet inte ens om jag gjort det förut?
Satte mig vid datorn en stund efter filmen och självklart smyger Anders upp bakom mig och viskar "Micah" (som en av huvudkaraktärerna hette i filmen). Tror ni inte jag skrek till högt och hoppade till? Fytusan va taskig han var :P
Ville sedan kolla på en komedi för att få skratta lite, haha, så vi satte på Up och den var väl bra tills jag somnade, hoho.

Idag blev det ännu en seg dag.
Segat vid datorn mestadelen av dagen, men har i alla fall pluggat lite.

Nä nu ska vi väl laga lite middag kanske. Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Victor

Är det värt att kolla på paranormal activity?


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback