Vad är rubriker bra för? Kommer ändå aldrig på någon vettig..

Idag satt vi hemma hos Erika och fick klart ännu en uppgift. Gick väl rätt bra och det får väl gå lite som det går imorgon på seminariumet.

Sen jag kom hem ifrån Erika har det då inte hänt speciellt mycket. Glott tv, ätit lunch och skrivit om det jag ska säga imorgon bara. Ska väl sätta igång och läsa Den stora utmaningen kanske. Ska vara läst och klart inför måndagen så kan ju vara bra att sätta igång i tid kanske. För ovanlighetens skull liksom.

Säg mig, snälla, vad blir det till middag? Jag har noll inspiration till matlagning numera. Mat är gott, men oh så tråkigt. Det är ju som så att mat och jag inte direkt går ihop. Tänk tänk tänk om jag inte skulle ha alla mina förbannade allergier, jag skulle med all säkerhet vara fet som ett hus.

Jaja, palla, får bli nå enkelt, typ nachos? Ja, låter ju inte helt fel måste jag säga :) Vi får vällan se.

Ikväll blir det spinnnnning föresten, lovely!

Nu kallar boken, bye byee byeee!

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Allt är tråkigt ju! Att det aldrig händer något och att jag aldrig tar tag i saker och gör något roligt! Det blir lätt tråkigt det mesta :(


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback