Update

Kåren i fredags och det var skoj det. Först förfest hos Persson där det var rätt mycket skoj folk och sedan bar det av till kåren. Packat med folk var det. Jaja, skoj var det i alla fall, finns inte så mycket med att säga om kvällen.

Igår blev en lugn och skön dag. Jag och Anders tog en promenad på morgonen och sedan åkte jag och träffade Persson och Jenny och några andra i Boulognern. Satt i solen och hade det mys ett bra tag. Smart som jag är så glömde jag ta på solkräm så armarna är lite röda idag. Smart Johanna, smaaaart!

Lugn dag idag med, hoho. Har försökt börja lite med hemtentan, men det har inte gått nå vidare. Men annars har det blivit en liten promenad med Anders, tagit hand om disken och nu håller vi på och städar. Skönt att får det gjort och det behövdes verkligen. Fast känns ju som jag alldeles nyss har städat lägenheten. Blir skitit så jäkla fort.

Nu ska vi göra lite pastasallad och äta den ute i skuggan på balkongen. Najsigt värre.

Tjoheej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback