Tokseg dag

Hehe ja, riktigt seg dag, verkligen.
Vaknade tidigt, tog tag i disken och sedan la jag mig för att sola på balkongen. Superskönt för det var riktigt varmt ute.
Men sen började det snöa.

(Klickbar bild)

Ja, ni ser väl? SNÖ I MAJ!
Eller så kanske det är från träden. Men vi kan ju låtsas att det är snö.
Tråkigt var det i alla fall för det flög på mig och in i lägenheten så jag pallade inte sitta kvar där.

Annars har jag försökt plöja mig igenom en text som vi ska läsa till sista grupparbetet och det har väl inte gått suveränt direkt. Grymt tråkig text som inte ger någonting alls. Urk!

Nu sitter jag och lyssnar på Dead by april. Ouff, grymt bra dom är. Har verkligen fastnat för låten Promise me. Den ni, den är grym!
Väntar även på att min Anders ska komma hem från Östersund. Han kommer väl om nån timme kanske. Seegt!

Jaja, får dunka på med musiken så kanske tiden går lite fortare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback