Tjenatjenahallå

Idag vid åtta så kom Elin och Erika och vi gjorde klart 3e gruppuppgiften. Gick riktigt bra idag och vi blev klara redan efter 2 timmar. Sköönt.

Därefter har jag då inte gjort speciellt mycket, bara handlat typ.
Läst har jag i och för sig gjort lite också. Har suttit med filtar om mig på balkongen, lyssnat på regnet och läst Pedagogik i hälsofrämjande arbete. Himlans mysigt måste jag säga och boken är rätt bra den, i alla fall hundra gånger roligare än den engelska texten jag läste igår, hohoho.

Nä, ska väl fortsätta med boken en liten stund till, sen börja med maten. Idag blir det risgrynsgrööööt, yummi yummi.

Bye.

Kommentarer
Postat av: NiNa

svar: tack så mycket=) jag blev jättenöjd:)


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback