Kan inte komma på någon vettig rubrik

Har varit hemma i Stockholm över helgen med Elin. På valborg träffade vi Carro och det blev utgång. Roligt att träffa Carrocarrolinis, men var väl ingen höjdar kväll kanske, haha. Kul att umgås, men smådrygt folk och inget drag. Jaja, så kan det vara.

Vi har inte gjort så mycket annat. Lite shopping och kubbspelande i alla fall. Lugn och skön helg!

Idag började vi ny kurs igen - sista innan sommaren.. lovely!
Men det kommer bli kämpigt känns det som. Vi har en redovisning redan på fredag och vi har inte ens hunnit få böckerna inför det. Känns lovande. Hohoho. Jaja, det löser sig nog.

Just nu håller jag på och tvättar. Känns som jag gjorde det alldeles nyligen, men men, så är det. Hehe. Ska väl strax börja med maten tror jag. Är inte helt säker på vad det blir och jag orkar inte handla så får gräva i kylen och frysen. Tror vi har nå köttfärs så kanske gör köttbullar och svampsås och typ pasta. Blir säkert bra det.

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback