Inspirationen flödar..

..eller inte

Jag vill skriva, men jag har knappt något att skriva om.

Idag vill jag träna, men det går inga roliga pass på friskis förens ikväll. Får se om det då blir nå pass eller om jag får med Anders ut på en springtur. Kanske inte det roligaste att springa med mig dock för jag tror han vill kuta på bra fortare än vad jag gör, haha.

Jaja, vi får se vad det blir.

Idag skulle jag också behöva läsa boken som ska vara läst tills imorgon, men det blir lite svårt med det eftersom jag inte ens hunnit få boken. Adlibris brukar vara snabba med att skicka böckerna, men denna gång då dom absolut inte fick vara sega, så var dom såklart det. Perfilerfa liksom.

Juste, igår såg jag och Anders på en film, What just happend med bland annat Robert De Niro. Komedi och drama skulle det vara, så tänkte oh vad kul att få skratta lite, meeen, tror jag skratta till EN endaste gång och det var knappt kul det heller. Man blir ju bra fundersam på hur en film får kallas komedi när den inte ens är det. Gick in på filmtipset för att se vad andra hade skrivit på den och vissa skrev att den var småkul och en skrev "hahah skrattade så jag grät , den var stört skön =)" Man kan ju då fundera på om vi verkligen sett samma film, haha.

Lite skriveri blev det ju allt, otroligt. Inte för att det blev nå bra, men hade tänkt posta inlägget efter ".. eller inte" Jaajaaa, nu ska jag fixa lite mackor och glo lite tv tror jag. TJOHEJ!

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Okej :) Dom var ju fina så :p Hehe jaså bytte du den andra eller ska du ha en kvar också?



Jodå det har varit en okej helg iaf. Har ju jobbat, sen gick jag en sväng till en kompis. Sen igår blev det kalas för farmor :)

Postat av: Körsbär

Fan vad borta i skogen vi var :D haha

2009-05-12 @ 17:19:12
URL: http://puruluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback