Ge mig fredag och helg

På fredag blir det partyyy och jag längtar!
Drar med Anders till Persson på för och får se vad som händer dära! Runt nio så kommer dessutom Jenny från Stockholm och det ska bli grymt skoj att träffa henne. Tror det kommer bli en riktigt grym kväll med grymma människor.
Jag, Anders, Alex? (Anders kompis), Persson, Jenny, Anne, Christina och förhoppningsvis också Sandra och Fia :D Säkert fler roliga männskor. Ja, det bådar gott för en grym kväll måste jag säga.

Ja, nu då? Har precis försökt roa mig själv med Guitar Hero. Anders är med en polare på någon pub och kollar Champions League. Ja, inge vidare skoj för mig alltså. Kanske ska roa mig med att ta tag i disken. Åh, vilken bra idé Johanna. Då lär man ju inte dö av tristess, nej nej, inte alls.

Aja, med lite bra musik på högsta volym kanske det går bra! Vi får hoppas på det i alla fall.

Ehh, typ.. LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback