Freitag!

Började dagen med att sitta på balkongen och sola i några timmar. Superdunderligt skönt måste jag säga. Satt där utan att göra någonting alls. Tänkte först att jag skulle plugga medans jag satt där, men nej bestämde mig för att bara sitta och njuta :)

Nu ska jag strax ta och kolla på ett avsnitt av Top Chef och sedan ska jag städa. Wiho.
Ikväll kommer Persson över på middag och hon ska även få massage :) Får se om det uppskattas.

Skönt med helg, men tråkigt att Anders inte är hemma. Pöjken åker liksom upp till Östersund för att hälsa på familjen. Roligt för honom, tråkigt för mig, hehe.

Jaja, ha det gött! TJOHEJ!


Älskipälskar dig Anders ♥

Kommentarer
Postat av: Körsbär

Din Anders älskar dig också :) <3


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback