Helgen

I fredagsvar det party på schemat, höhö. Blev liten kort för hos Persson, sedan till kåren. Var väl ingen höjdare där, toklite folk och låg stämning. Visst, banden var väl okej, men tyckte mest synd om dom bara. Haha, kul att spela för typ ingen publik.
Ja, vi drog vidare kort därefter. Proppa in 10 pers i en taxi och åkte till stan. Vet inte varför, men vi hamna först på Goya. Hur länge stanna vi där? Högst en halvtimme. Sedan drog vi till Heartbreak och det var något bättre än de andra ställena.
Kom väl hem runt halv fyra, trötta som få, då pumpa vi luftmadrass. Ingen höjdare mitt i natten, hah!

Lördagen blev seg, blev väl klara efter 17 någon gång och sedan drog vi till Persson för middag och lite Nintendo Wii spelande. Därefterblev det biljard på interpool, men det blev inte så livat för alla var sega efter gårdagen, haha. Blev en tidig kväll så det var skönt.

Idag har jag inte fått något alla gjort, usch inge bra alls. Skulle behövt läsa, men jag var klistrad vid datorn istället. Blöö, dåligt johanna, dåligt!

Nu vill jag inget hellre än att Anders ska komma hem. Han har varit i Östersund och kör bil hem och han hade beräknat att komma hem runt nio. Men tio över nio ringde han från Mora, det hade varit toksvårt att köra för det snöade så mycket och han hade tydligen fått slut på bensinen någonstans och kört fast. Galet.

Kom hem nu bara bäjbi!!!

Kommentarer
Postat av: Körsbär

Hej :)

Jag tog mig hem! wohooo, men utmanande var det :)

2009-03-10 @ 14:13:19

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback