Haha, mamma!

2 kommentarer från mamma för mitt inlägg igår att jag var trött och skulle gå och lägga mig. Är det så konstigt kl elva på kvällen va? Tror nog allt du låg och sov redan då va? Kanske är du som inte pallar med festandet? ;)

Ett gott skratt fick man sig, tack för det ;)

Idag har jag läst och läst och läst. Försöker läsa ut Mig äger ingen med Åsa Linderborg som vi ska läsa i kursen. Snart klar i alla fall.. äntligen!
Var en sväng till skolan för en stund sen också. Gjorde klart en PowerPoint presentation om rökning med Elin & Erika. Tycker den blev rätt bra faktiskt.
Sedan gick vi och hämtade ut kursportföljen från förra kursen. Ett D fick jag och jag kan väl inte vara annat än nöjd.

Nu ska jag nog ta och fixa lite mackor, en kopp te och läsa klart boken. Därefter är det bara att dyka in i nästa bok och sedan själva hemtentan. Woho, så underhållande!

God natt.. eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback