Fredaag!

Var det inte nyss fredag? Känns som det var nyss jag skrev inlägget med rubriken "Freitag!"
Jaja, jag klagar inte. Suuuperskönt med helg ju och denna helg kommer bli grym.
Idag runt 16 så kommer Carro hit och då blir det väl först hem till mig och äta och fixa oss, sedan bär det av till Persson för förfest :) Därefter är det Rockkväll på kåren. Två band kommer dit och spelar och dom verkar riktigt bra. Var inne på deras hemsidor och lyssnade lite. SAREA och Nifters heter banden.
Sedan drar vi in till stan för att avsluta kvällen på Heartbreak. Kommer nog bli riktigt skoj!!

Imorgon fyller Persson 21 och då ska vi fira henne. Får se vad vi hittar på då. Lär väl bli middag och sedan kanske en biljardkväll. Låter inte helt dumt det måste jag säga.

Nu ska jag koka mig en kopp te och fortsätta läsa Svinalängorna som är en av bäckerna vi ska läsa i den här kursen.

Hoppas ni får en mysig helg, tjoooheej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback