En otroligt fin rubrik

Upp och hoppa tidigt idag eftersom det var tvättid vid 7. Har precis tvättat klart 5 tvättar. Ni skulle se hur lägenheten ser ut nu.  Det är kläder precis överallt! Torktummlaren i tvättstugan fungerar inte så det blir till att hänga kläder exakt överallt där det finns plats. Som tur är finns det ett torkskåp och där hänger påslakan och sådant, skönt att slippa hitta plats för dom någonstans. Haha!
Ska snart ner och hämta den torra tvätten, sköönt, snart klart.

Pluggar av och till också, men blir ju avbruten hela tiden då man måste springa ner och sedan hänga tvätten. Inte så kul.

Men snart får jag sitta här i godan ro och plugga. Åh det ska bli så otroligt roligt. Ooooootroligt roligt. Jag ser verkligen fram emot det. Speciellt när jag ska läsa artiklar från kursen välfärdssjukdomar. Ja, artiklarna är så spännande. Fast det kan jag inte direkt veta att dom är.. för jag förstår ingenting av det jag läser.. typiskt!

Åter till pluggandet.. tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback