Dääääns

Ja igår var det dans som stog på schemat på kvällen.
Det var grymt roligt. Vi håller på med 4 olika danser och det är 3 mer än jag är van vid att hålla på med samtidigt. Men det är grymt skoj eftersom det är olika stilar på alla. Raggan är min favorit, absolut. Har en grymt bra lärare också, riktigt duktig är han.

Idag har jag pluggat välfärds, suttit en stund på balkongen idag med, men det blåste lite mer idag så det blev lite kallt även fast man satt med tjocka jackan på o en filt om sig.
Blev en skön promenad sen också med Erika och sedan pluggade vi lite tillsammans hemma hos henne. Några små framsteg inför tentan har vi väl gjort, men det är många kvar, hah.

Har precis diskat och städat undan lite här hemma och ska väl strax börja med middagen tror jag. Dröjer ett bra tag tills Anders är hemma, så kan nog vänta lite till.

Jaja, bye bye liksom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback