Asså hallå, undeeerbart

Sitter ute på balkongen i solen och pluggar. Helt jävla underbart. Tokigt varmt är det också, lovely!
Solen kommer dock försvinna snart, bakom lägenheten. Har bara sol på förmiddagen, så man önskar sedan att man skulle bo på andra sidan eftersom de har sol mycket längre. Fast ännu bättre vore det att bo där Erika bor för de har sol hela dagen. Lyllos!

Vill ni veta en sak?

Nuuu äääntligen är jag klar med hemtentan, LOVELY!
Fast jag kan inte få iväg den. Man ska lägga in den på blackboard, men när jag försöker göra det så ploppar det bara upp ett meddelande med texten "Please select a valid file" Kuul kuuuul, skulle mitt microsoft word dokument inte vara en gilitg fil eller vadå? Har jag missat något?

Blaah, något irriterande. Får försöka lösa det på något sätt.

Tjoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback