Smälter bort

Hoho-jaja, tokvarm dag.
La mig och solade runt nio på balkongen. Kändes verkligen som man skulle smälta bort. Termometern i solen visade 45 grader, hoho. Sure, då har solen ju legat på och värmt upp termometern, men solen värmer ju upp mig lika mycket så, haha.

Har varit duktig och tvättat idag också, mellan 7-11. Tjoho, ruggigt kul måste jag säga.

Skulle behöva städa lägenheten också, men orken finns ju inte där när det är så varmt. Lär förhoppningsvis bli något svalare i lägenheten snart i alla fall, då solen förflyttat sig.

Imorgon fyller Anders 23 år :) Han har tagit ledig så vi får se vad vi hittar på :) Mys ska det bli i alla fall, så deeet så!

Tjoheej!

Kommentarer
Postat av: Fia

Tack vännen!!

Postat av: MyBeginnings

Gratta honom i efterskott från mig och familjen!



Ha det bra, Kram.

2009-06-29 @ 12:37:54
URL: http://mybeginnings.blogg.se/

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback