Regnregnregn

Har sommaren i Sverige tagit semester?
Inte okej eftersom jag är ledig hela nästa vecka, böhöö!

Jaja, igår jobbade jag för andra gången och fick till och med jobba över en timme. De går framåt i kassan, men det är fortfarande mycket som jag måste lära mig. De tar emot och lämnar ut paket och där fattar jag i princip ingenting just nu. De har annorlunda kortsystem än vad jag är van vid. De tar emot lottvinster, och blablabla. Ja, det är en hel del nytt, men det blir skoj när man väl lärt sig.

Fick plocka mycket varor igår också eftersom de fått en stor leverans. Sedan så var det någon som ringde sig sjuk så jag fick stanna en timme extra, men det gick bra det.

Idag ska jag vara med och stänga för första gången, så det ska bli lite spännande att se hur det går till där och om det är mycket kunder och så på kvällen. På dagarna när jag jobbat har det inte varit så jättemycket kunder, de kommer typ i omgångar, så ibland är det typ inga där och ibland är det massor, haha.

Spännade spännande inlägg. Nu ska jag ta och äta lite frulle och glo på One tree hill.

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback