Ojojoj

Jag smälter verkligen bort. Satt och solade en stund, men det vart för varmt så var tvungen att gå in. När jag ändå var så varm tänkte jag att jag kunde passa på att träna lite innan jag duschar. Så blev lite träning, ujujuj, jobbigt. Skönt att ha det gjort i alla fall.

Vid halv fyra ska jag jobba igen. Det är skoj att jobba, men jobbigt eftersom det är så varmt i butiken. Får ställa mig i mjölkkylen och svalka av mig, haha. Det är i alla fall skönt att sitta i kassa ett för där har vi en fläkt :) Lovely!

Nu ska jag nog sätta mig och läsa och äta lite frysta vindruvor :) Väldigt passande en dag som denna!

Kommentarer
Postat av: mammis

kämpa på hjärtat, vi ses till helgen

2009-07-01 @ 09:34:05
Postat av: Johanna

Tack mammis :)


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback