Jobbdag avklarad

Motivationen ökade när jag kom till jobbet och det gick himlans bra idag. Satt i kassan någon timme sådär och det mesta funkar väl bra där, får lite hjärnsläpp med PLU-koderna ibland bara, men de börjar sätta sig igen, höhö. Sedan har jag mest plockat varor. Känner att det är bra att jag får göra mycket av det så jag lär mig butiken. Får ju toka runt när någon kund frågar vart en viss vara finns, hoho.

Ja, ska väl ta tag i disken nu tror jag.. suuck..
Sedan blir det väl till att fixa någon middag, men jag har noll aning om vad det blir. Är sugen på pizza, men vår kavel pajjade så måste fixa en ny. Undrans om det går att göra pizza utan kavel. Asch, det går väl om man vill.

TJOHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback