Hur många har inte slagits av dessa tankar?

Från tjuvlyssnat.se

"Göteborgs Buss & Tågcentral

Två killar ~16 sitter och väntar på en buss och småpratar.
Kille 1: Har du hört om det där franska planet som bara försvann mitt ute på Atlanten?
Kille 2: Ja, det är lite otäckt att det bara försvann.
Kille 1: Jag finner bara en rimlig förklaring på vad som har hänt!
Kille 2: Jaha vadå?
Kille 1: De har kraschat på en ö som ingen har hittat, precis som i Lost!
Kille 2: De kommer nog hitta planet på havsbotten ska du se.
Kille 1: Är du dum? Det bevisar ju ingenting. I Lost var det ju en rik gubbe som hade lagt ett fejkplan på botten för att dölja vad som hade hänt!"

 

Det var vad jag i alla fall först tänkte när jag hörde om det.


Kommentarer
Postat av: Elin

hehe det hade ju kunnat varit så, men nu har de ju hittat kroppar :S :(

Postat av: Elin

Sv. Jo kanske det :p men jag har ju inte sett ;)

2009-06-08 @ 20:24:24
URL: http://elinolssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var faktiskt det första jag tänkte på med! :P

2009-06-08 @ 20:34:56
URL: http://lenahell.blogg.se/

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback