Hellohellohello!

Helgen har varit mys i Stockholm med Anders och familjen. På lördagen var vi och bowlade allihopa och det var skoj, men det gick verkligen uruselt för mig. Två eller tre spärrar var det enda jag fick. Åtminstone en strike brukar man ju kunna få till. Baha! För de andra gick det ju himlans mycket bättre. Haha, jaja, roligt var det i alla fall.

På kvällen åt vi tokgod grillmiddag och sedan kom Persson och Carro och jag masserade Carro.

Söndagen blev lugn, med lite bilkörning, solande och kubb + tokgod middag igen.

Idag har jag än så länge bara solat. Somnade en stund i solen, hoho. Sen har jag suttit där ett tag och lyssnat på musik och ätit frysta vindruvor, yummi!

Nu ska jag väl ta och äta nån lunch och sen vet jag inte alls vad dagen har att erbjuda, så det får vi se. Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback