Hej och hå!

Tog mig upp i hyfsad tid idag och började dagen först med frukost och sedan en powerwalk. Riktigt skönt. Känner verkligen att jag inte tränat på länge, så det måste jag ta tag i. Tror jag ska försöka ta mig ner till friskis imorgon.

Annars så håller jag på och tvättar för fullt nu och har precis varit och handlat. Lär väl ta tag i disken också antar jag. Känns mig som en riktig hemmafru ibland alltså, eller typ för det mesta. Haha.

Ska först nu ta och fika lite med te, vindruvor och vattenmelon och kolla klart på en film som jag började med vid lunch, Lords of Dogtown heter den. Än så länge är den väl okej, men har inte hänt så mycket än. Heath Ledger är med, så är väl antagligen därför jag har laddat ner den, hoho.

Tjohejhejhej!

Kommentarer
Postat av: Körsbär

Hej :)

Postat av: jessica

alltså.. jag HAR ju inte spelet. därför jag TIPPADE på att det var kul ;)

2009-06-15 @ 21:48:58
URL: http://jejejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback