häälg

Riktigt seg och skön helg måste jag säga att det har varit. Pga. tråkvädret har man inte varit ute så mycket, haha, utan bara varit inne och glott tv eller suttit vid datorn. Har blivit en del serie-tittande. Bla. Lost och Freaks and Geeks. Sedan kollade vi The Grudge 3 igår också. Vet inte riktigt vad jag kan säga om den filmen. Hoppade till då och då, men det var för lite som var läskigt.

Igår var jag och Anders en sväng på stan. Vi hittade bla. nya kuddar till soffan och lite andra dekorationer. Jag köpte även ett par löparskor och en spikmatta. Ruggigt skönt att ligga på spikmattan när man väl vant sig. Till en början borrar de in i ryggen, men sedan kommer en avslappnande känsla och man skulle lätt kunna somna på den.

Föräldrarna var nyss en sväng förbi här och åt middag. Det var mys och mycket trevligt :)

Anders åker till Norge över midsommar och jag funderar på om jag ska ta och åka hem till Stockholm då. Skulle vara skoj att träffa släkten och så. Var ju ett bra tag sen nu.

Nu ska jag lägga mig på massagebänken och få lite massage av Anders :) Hihi!

Ha det gott, tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback