En liten söt rubrik

Såg sista avsnittet av Cityakuten i måndags och tycker det är grymt jävla tråkigt att man inte kommer få se mer av det nu. Verkligen den bästa serien som alltid höll måttet. Stora huvudkaraktärer kunde försvinna ur serien, men den fortsatte vara lika bra ändå. Måste säga att sista avsnittet var riktigt bra gjort och kunde nog inte ha gjorts bättre.

Blev inget tränigspass på friskis igår, utan jag och Anders klev istället upp vid halv 6 på morgonen igår och drog ut på en liten joggingrunda innan han skulle till jobbet. Gick väl ganska så uselt för mig, haha, kondition på noll och innan frukost, nja, inte det bästa. Meen, känner ändå att jag inte hade kunnat prestera bättre, så är väl rätt nöjd ändå.

Drog sedan på förmiddagen ner till stan för att möta upp Elin och hennes lillebror för att kolla runt i lite affärer. Rätt skoj det, men var ju tyvärr nästan pank så inte blev det mycket shoppande. Bra det kanske. Men en t-shirt från BikBok fick hänga med i alla fall. Till mitt försvar så var den faktiskt på rea, såååå det sååå!

Vaknade idag till att solen tittade in genom fönstret, ohoo, lovely. Redan vid tjugo i nio så satt jag på balkongen och solade. Sköööönt.

Nu blir det lunch, sen ska jag diska, vika tvätt, städa, packa och kanske baka något. TJOHEJ FRÅN HEMMAFRUN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback