Ujujuj vilket väder

Det regnar och blåser för fullt här i Gävle. Antar att det gör det på andra ställen också?
Rätt mysigt måste jag säga att det är, men ännu mysigare hade det varit ifall man var ledig idag och Anders hade varit hemma :) Hehe.

Ser inte direkt fram emot att ta mig till jobbet sen, men får väl hålla tummarna för att ovädret är över då.

Regnkläder och stövlar hade varit bra att ha en dag som denna känner jag :P Tänk, hade varit rätt skoj att klä på sig regntäta kläder och bege sig ut. Hoho, men det går nog inte utan regnkläder nej.

Nu ska jag äta frukost och glo tv, hejochhå!

Kommentarer
Postat av: mam

Lyckades du ta dig torr till jobbet?

2009-07-10 @ 07:16:31
Postat av: Johanna

Verkligen inte :P Var dyngsur, hahaha!


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback