Stängning

Stängning hela denna vecka. Ska bli intressant att se hur det kommer gå eftersom vi endast är 3 sommarjobbare som kommer stänga, haha. Får se hur vi kommer fördela uppgifterna som måste göras. Får se vad som kommer glömmas, hoho. Nerå, det ska nog gå bra. Lite skoj ska det bli faktiskt. Inte för att jag känner dom jag ska stänga med, haha, men får hoppas att de är någorlunda skojjiga i alla fall, hoho.

I fredags så åkte jag ner till Stockholm. Fick skjuts av Elin på morgonen så var redan hemma vid tio i åtta. Ruggigt skönt måste jag säga. Började dagen med fika ute på framsidan med fadern min :) Sedan blev det lugnt ett bra tag, men runt halv ett så träffade jag Carro och vi åkte och hämtade hennes bil som hade varit på besiktning. Kuul kuul var det att köra den, hehe. Därefter blev det en sväng till Jakobsbergs centrum och sedan till Lillsjön för att sola och bada. Lovely skönt var det.

Ja annars i helgen då? På lördagen var jag med hela familjen och spelade minigolf :) Det var kul, hihi! Annars har det blivit lite promenader, träning och filmtittande.

Japp det var min helg det. Nu ska jag nog ta och packa upp resväskan och diska. Oh så roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback