Redo för regn

Nu har jag precis varit och köpt ett regnställ och ett par stövlar så nu är jag redo för oväder, hohoh.
Det hade verkligen kommit väl till hands igår kan man lugnt säga. Man kunde i princip vrida ur mina kläder när jag kom till jobbet. Paraplyet jag hade med mig hjälpte ingenting, haha. Eftersom det blåste fick jag hålla det rakt framför mig när jag cyklade och ja, då såg man ingenting. Hoho, skoj skoj.


Något förstora regnkläder, men jaja, skyddar dem mot regn så är det skitsamma om de är för stora.
Kolla stövlarna också, lite ROSA!! Inte direkt en färg man brukar se på Johanna, hoho.

Kommentarer
Postat av: mams

så klokt köp av dig

2009-07-10 @ 15:12:07
Postat av: Randy

Vad fina stävlar =)


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback