På balkongen

Sitter ute på balkongen med en bra bok, en skål med glass och en kopp te. Urmysigt!
Nog för att jag just för tillfället har datorn i knät och skriver här, men fick sån lust att skriva lite, otroligt nog.

Började dagen med frukost och sedan en PW. Ruggigt skönt att börja dagen så.
Därefter cyklade jag ner till stan och träffade Persson. Vi satt en stund utmed Gavleån och pratade. Var ett tag sedan vi träffades.. om man inte räknar med igår när hon och Tony hälsade på hos mig på jobbet.

Jobbet ja.. Tusan vad det var tråkigt igår. Fanns ingenting att göra. Inga varor att plocka upp, knappt nå kunder. Ja, de där få timmarna jag jobbade kändes som en evighet. Samma lär det bli idag eftersom vi inte får någon leverans förens imorgon. Frukt och grönsaker kommer dock idag, men spelar ingen roll eftersom det kommer vara klart då jag börjar jobba ändå.

Oh my, man kanske ska försöka vara lite positiv? Haha!
Svårt måste jag säga, svåårt.

Längtar tills på fredag då jag åker upp till stugan med familjen. Ohh, läääängtar!

Yaya, åter till boken.. och teet... och glassen... yummi!

Kommentarer
Postat av: mammi

längtar också till helgen

kram

2009-07-14 @ 15:58:50

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback