Jodå jag lever!

Har inte haft någon ork eller inspiration till att skriva här så det har blivit lite tomt, ja.
Har väl inte så mycket att skriva nu heller, men tänkte i alla fall försöka kladda ner ett litet inlägg.

Dagarna består mestadels av jobb och det är rätt kul. Trivs väldigt bra på jobbet och jag känner att jag har galet mycket mer ansvar än vad jag hade på mitt förra jobb. På Coop Extra jobbade jag över 1 år och på Konsum nu har jag endast jobbat i sommar, så det är lite kräjsy det. Galet skoj är det i alla fall :)

Igår på lunchen läste jag Aftonbladet och en artikel snurrade runt i mitt huvud resten av kvällen sen. Skrattade för mig själv när jag tänkte på hur knäpp den var. Den handlade om en man som fått en hörselskada på grund av att en annan man hade smällt en festisförpackning nära hans huvud. Det roliga är att artikeln slutar med att de skriver "Det är okänt vilken smak av Festis som det rörde sig om". Hmm, kan det ha varit apelsinsmaken? Eller möjligtvis päron? Nej det måste ju ha varit jordgubb, för av päron får man väl ingen hörselskada?
Jaajaa, jag vet, jag är inte rolig och det var säkert bara jag som tyckte den var lustigt skriven.

Ni kan läsa artikeln
här om ni känner er intresserade, haha.

TJOHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback