Inget vettigt att skriva

Ja, som vanligt då.

Ställde klockan hyfsat tidigt idag eftersom jag ville komma ut och gå innan det blev alldeles för varmt, så jag var väl ute runt kvart över åtta, men det var nog lika varmt som igår ändå.

Måste säga att det var mycket roligare att jobba igår eftersom man hela tiden hade något att göra. Massor med varor och hyfsat med kunder.

När man sitter i kassan är man van vid att säga beloppet på kundernas köp och man säger det tydligt så kunden hör, men varje gång någon handlar för väldigt mycket pengar, ja då blir det av någon anledning mer tyst man säger det. Igår hämtade en kund ut ett paket som de fick via posten och skulle betala i kassan och det var på flera tusen kronor och hon betalde kontant. Tusenlappar är inget man ser speciellt ofta och nu fick man se flera stycken såna. Hah.

Ja, måste även säga att jag har ingen aning om varför jag just berättade det där, det bara blev så helt enkelt! Hoho!

Man märker också när man suttit i kassan lite för länge, allt går på automatik, men ibland blandar man ihop det man säger. Har hänt flera gånger att man säger "hej" till kunden när man egentligen skulle sagt "tack" och tvärtom! Ja, något skumt blir det då.

Oh, jag kanske skulle sluta skriva nu. Eller det är väl kanske ingen som läst enda hit ner ändå :) Babbelbabbel, nu blir det balkongen och en bok. TJOHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback