Ingen rubrik

Skön dag, verkligen. Powerwalk tillsammans med min kamera, hoho. Plåtade lite blommor, hummlor och fjärilar. Hoho, spännande va? Ooh, yes!
Har därefter suttit ett bra tag ute på balkongen och läst, ätit glass, vindruvor och druckit te. Visst är det spännande att läsa om vad jag ätit? Ooh, yes, I know u like it.

Har annars bakat kakor.. hm, havrekakor eller något blev det. Rätt goda faktiskt :)

Idag känns det lite mer roligt att gå till jobbet eftersom jag vet att det kommer finnas massor att göra. Till skillnad från igår och i måndags. Haha, fyfan. Alltså, visst, man skulle kunna gå och fronta hela butiken och på så vis ha något att göra, men det är någorlunda onödigt eftersom varorna kommer idag och man frontar då, hah. Så, ja, idag blir det nog roligare och de få timmarna jag jobbar kommer nog också kännas som just få. Tack och lov för det.

So long!

Kommentarer
Postat av: mammi

Har du kommit på vad det blir för mat på fredag då

2009-07-15 @ 16:26:18
Postat av: Johanna

Nej det har jag inte än :)

Kanske pasta & köttfärssås :) Men vi får se!


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback