All alone

Anders har semester nu och är i Skåne med familjen. Roligt för honom - tråkigt för mig. Blir själv hemma i nästan 2 veckor. Inte direkt något att hurra för. Blöh!

Igår kom i alla fall Elin hit och gjorde mig sällskap. Blev middag, film och Scene it! Mycket trevligt. Sedan sov hon över också :)

Idag har det då inte hänt mycket. Seg dag med tv-tittande. Bla. serien freaks and geaks. Riktigt kul att se den igen, hehe.

Just nu känner jag mig otroligt uttråkad och ensammast i världen. Får försöka se framåt istället. På fredag bär det tex. av till stugan med familjen. Ska bli väldigt mysigt. Synd att jag bara kan vara där en helg bara, men det är ju bättre än ingenting i alla fall :)

Sedan så längtar jag tills v. 33 då Anders har 2 veckor semester igen och då är dessutom jag ledig :) Då blir det roadtrip. Funderar på att slänga in ett tält i bilen och dra oss neråt. Kanske över till Öland för där har ingen av oss varit :) Oh, läääängtar!

Njaa, nu blir det ännu mera tv-tittande. Ja, man måste ju roa sig med något... tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback