Plögggg

Många gissningar jag fick på förra inlägget, haha!
Men var ju i alla fall så att jag klarade tentan i fysiologin och toxikologin, den som jag var tvärsäker på att jag skulle behöva göra om. Det var som en sten lyftes från mina axlar när jag fick reda på det, har ju hela tiden gått och tänkt att "fan nu måste jag plugga fysiologi och toxikologi igen". Så sköööönt!

Idag har jag varit på akupunktur igen och sedan kom Erika och vi pluggade väl i sissådär 3 ½ timme eller så. Grymt bra tycker jag. Lite humm har man fått i alla fall. Blir ännu mer plugg imorgon såklart, får då ska det sitta, så det så!

Nu vill jag att Anders ska komma hem så vi kan äta middag, är grymt hungrig.
Komsi komsi komsi!!

Kommentarer
Postat av: Elin / thereign

sv: tack så mkt :D


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback