Nytt inlägg (woho)

Hej, här är jag!
Har inte direkt någon motivation till att skriva här just nu, men tänkte klämma in ett litet inlägg för er som är intresserade (?).

Plugget är igång igen. Har nu börjat sista delkursen i Humanbiologin, vilket är ekologi. Tyckte det skulle vara spännande att läsa om det, men läraren gör det dötrist. Kul att sitta och lyssna på ett sömnpiller i 3 ½ timme. Nje, inte direkt!

Kan inte jag bara få åka tillbaka i tiden och hämta min kropp från då jag kunde äta det jag ville (ja, förutom ägg, nötter och mandel)? Åh, please?

Skulle kunna skriva massor om min jäkla kropp som inte alls verkar gilla mig, men jag ska skona er från det. I alla fall idag.

Äsch, nog från mig. Hoppas livet leker för er i alla fall! Vräk i er mat för mig också!

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback