Leeeedig!

Underbara dag! Ledig, ja, verkligen ledig!
Har ju annars många lediga dagar i veckan, men då har man alltid plugg att tänka på. Nu, idag, dagen innan nya kursen börjar, då har man inget plugg man måste göra. Underbart, hallå!

Idag lär det inte hända mycket. Har suttit och glott desperate housewives och lost fram tills nu. Lär bli några fler avsnitt kan jag tänka mig. Ska väl ta mig ut en stund också. Har lovat Anders att köpa frimärke och posta ett brev, sen måste jag handla också. Det är väl dagens planeringar.
Men ikväll, ja då blir det träning. Ooh, hur länge sen var inte det? Ska iväg och skutta lite på friskis&svettis med Erika.
Deeet ska bli skoj och skönt.

Igår var jag och Anders på bio och såg Changeling. Faktiskt riktigt bra film och Angelina Jolie passade perfekt i den rollen. Brukar annars inte gillar henne, men i denna film var hon urbra. Kan verkligen rekommendera den!

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback